null
1/7

Aktivera Kiropraktik och PrivatvÄrd Danderyd

SvÀrdvÀgen 7C, plan 3, Danderyd

Aktivera Kiropraktik och PrivatvÄrd Danderyd

Hos oss pĂ„ Aktivera Kiropraktik och PrivatvĂ„rd Danderyd kan du fĂ„ hjĂ€lp av en kunnig kiropraktor.

Vad gör en kiropraktor?

Kiropraktorer Àr specialiserade pÄ rörelseapparaten och nervsystemet, och kan dÀrför behandla besvÀr frÄn muskler, senor och leder. Kiropraktorn kan undersöka, stÀlla diagnos och ge behandling, och kan hjÀlpa till med bÄde akuta och kroniska besvÀr. Behandlingen utförs i första hand med manuella tekniker, som mobilisering och kiropraktisk justering, men andra typer av behandlingar kan ocksÄ förekomma.

Vad kan en kiropraktor behandla?

Till kiropraktorn kan du vĂ€nda dig med de flesta besvĂ€r frĂ„n rörelseapparaten, till exempel:

• Ischias
  • NackspĂ€rr
  • Whiplash
  • Musarm
  • GolfarmbĂ„ge

Hur gÄr en kiropraktorbehandling till?

NĂ€r du kommer till oss börjar vi alltid med att göra en noggrann undersökning. Du fĂ„r ocksĂ„ berĂ€tta mer om dina besvĂ€r och varför du söker hjĂ€lp hos oss. UtifrĂ„n detta kan vi ta fram en lĂ€mplig behandling. Behandlingen Ă€r alltid individuellt anpassad och kan innefatta allt frĂ„n manuell behandling pĂ„ plats, till övningar som du fĂ„r göra hemma pĂ„ egen hand.

Varmt vÀlkommen att boka tid hos oss pÄ Aktivera Kiropraktik och PrivatvÄrd Danderyd, sÄ hjÀlper vi dig!

Varmt vĂ€lkommen till Aktivera Kiropraktik och PrivatvĂ„rd Danderyd!

VÀlkommen till Aktivera Kiropraktik och PrivatvÄrd Danderyd pÄ SvÀrdvÀgen 7! Hos oss fÄr du hjÀlp av kunniga kiropraktorer med alla tÀnkbara besvÀr frÄn muskler och leder. VÄra kiropraktorer pÄ Aktivera Kiropraktik och PrivatvÄrd Danderyd har primÀrvÄrdskompetens. Det betyder att de sjÀlva kan:

• undersöka dina besvĂ€r
  • stĂ€lla en diagnos
  • pĂ„börja behandling, alternativt remittera vidare undersökning om det behövs.

Aktivera Kiropraktik och PrivatvÄrd har Àven en mottagning i Sollentuna.

Vi hjĂ€lper dig med dina besvĂ€r

Hos Aktivera Kiropraktik och PrivatvÄrd Danderyd kan du fÄ behandling för en rad olika besvÀr frÄn muskler och leder, till exempel:

• Ont i knĂ€t
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • DiskbrĂ„ck
  • TennisarmbĂ„ge

Behandlingen anpassas alltid efter just dina behov och vi arbetar med flera olika metoder, som till exempel manipulation, justering och triggerpunktsbehandling.

VÀgbeskrivning till Aktivera Kiropraktik och PrivatvÄrd Danderyd

Du hittar vÄr klinik pÄ SvÀrdvÀgen 7, endast en fyra minuters promenad frÄn tunnelbanestationen Mörby Centrum. Mitt emot vÄr klinik finns det Àven tillgÄng till en stor parkeringplats, för dig som kör hit.

Sök hjÀlp för dina muskler och leder hos oss pÄ Aktivera Kiropraktik och PrivatvÄrd Danderyd redan idag!

Informationen uppdaterades 16:29 - 19 okt, 2021

5 jul, 2017

27 jun, 2017

20 jun, 2017

9 jun, 2017

Trevlig personal och bra bemötande!

1 jun, 2017

Tack för att ni finnas!!

MĂ„ndag - Fredag:08:00 - 17:00

Loading map