Här kan du se omdömen som HälsoBrunnen - vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 82.6%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 78.5%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 81.6%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 87%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 74.6%
Information och kunskap
Länets snitt: 77.7%
Tillgänglighet
Länets snitt: 84.8%
1 dec, 2023
Provtagning 22/8-23 ej signerad. Blev sjuk fick ringa återbud till årskontroll 30/8. Fick ingen ny tid, ringt över fyra gånger och fått svar om att jag stod på väntelistan och skulle få tid i november. Ingen av sköterskorna frågade efter hur jag mådde. De hänvisade till att söka akut eller byta läkare eller klaga, vilket jag nu gör. Har fått en tid nu 4/11-23 efter att ha bett om att få prata med min diabetessköterska om omgående ordnade en tid. Man ska inte behöva vänta över tre månader på en tid p g a att man ringt återbud p g a förkylning.