Här kan du se omdömen som Närhälsan Sörhaga vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 82.6%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 78.5%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 81.6%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 87%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 74.6%
Information och kunskap
Länets snitt: 77.7%
Tillgänglighet
Länets snitt: 84.8%
17 nov, 2021
Fullständigt omöjligt att förstå vad meddelandet på 0322-226550 efter s.k.”Förbättrat” system innebär. När företrädare på vårdcentralen ska ange de olika valmöjligheterna för patient, saknas helt möjlighet att uppfatta meddelande om vilken siffra som ska tryckes in för att nå vaccinationsalternativ. Krävs en professionell insats här från Sörhagas sida för att meddelande till patient ska vara tydlig och entydigt!