VasaNova

Hälsoundersökning

Företagshälsovård

Körkortsmottagning/Alkolås

Pris efter konsultation

VasaNova hittar du på Arkivgatan 9D i Göteborg. Här arbetar erfarna specialistläkare och sjukvårdspersonal med stor kunskapsbredd inom hela arbetsmiljöområdet.

Hos oss får du en personlig kontakt och vi hjälper till med allt från förebyggande hälsovård till rehabilitering.

Vi håller utbildningar inom bland annat första hjälpen och HLR och om du vill kommer vår fältmottagning och gör undersökningarna på plats hos ditt företag.

Vi är certifierade att utföra lagstadgade hälsoundersökningar enligt Arbetsmiljöverkets föreskrifter (AFS).

Vi erbjuder bland annat:

• Hälsoundersökningar

• Vaccination

• Företagshälsovård

• Intyg

Välkommen till oss på VasaNova!

Informationen uppdaterades 16:40 - 1 dec, 2023

Ola Madsen

Pia Kaspersson

Suzanne Jarlsmark

29 mar, 2023

Telefontjänsten är usel! Väntat i snart 15 minuter på att boka möte över telefon, ingen indikation på könummer och ingen uppringningstjänst finns vad jag kan se.

31 aug, 2022

Professionella och omhändertagande personal Rek starkt!!

9 nov, 2020

Fantastiskt bemötande!

10 jul, 2020

Underbara människor som sprider glädje. Är alltid tillmötesgående och ett leende på läpparna. Hjälper med allt dem kan. Rekommenderar starkt denna klinik.

3 sep, 2019

Väldigt fint bemötande, dem lyssnar när man berättar om sina problem. Saker händer snabbt och man få klara besked. Inga långa väntetider!

Fråga ställd 20:27 - 28 jan, 2020

Hej, har en son som kämpar hårt i skolan och ser fram emot att börja övningsköra den 25/3 när han fyller 16. Bup har nästan ett års väntetid. Kan ni hjälpa till med även ett sådant intyg samt givet läkarbesök?

Japp inga bekymmer ring mig Mvh Pia 0722-509005

Fråga ställd 18:27 - 20 sep, 2019

Hej! Jag har läst på er hemsida. Jag är frisk men skulle behöva ett såkallat friskhetsintyg. Jag är löpare och behöver det till ett marathonlopp i november 2019. Det är obligatoriskt och organisationen skriver att de måste ha ett "färskt sådant", mindre än en månad innan loppet. De kräver också att det är deras egen blankett, som de dock inte har klar än. Skulle jag kunna boka en tid hos er för ett sådant friskhetsintyg, säg onsd 13/11 kl 15? Hur mycket skulle det kosta? Tack på förhand för svar & trevlig helg! Mvh Hannah

VasaNova svarar:

Hej fixar vi 1250 kostar det ring mig på måndag så fixar vi en tid som passar Mvh Pia 0722509005

Fråga ställd 13:01 - 3 apr, 2019

Hej! Vad kostar en hälsoundersökning för privatperson? Vänligen, Erika

1600 hos sköterska 2100 hos läkare MVH

Fråga ställd 11:49 - 12 mar, 2019

Hej. Behöver tjänstbarhetsintyg för härdplast. Kan man fixa det hos er? Och vad kostar det?

Det kan vi hjälpa till med bara ring oss 0722-509005 1152 + moms MVH Pia

Fråga ställd 09:49 - 22 feb, 2019

Hej, vad kostar drogtest gör thc och kokain samt alkoholproblem hos er? Jag behöver lämna prover för att få tillbaka körkort.

VasaNova svarar:

Hej Jesper Kontakta oss på tel 031-3809510, det blir enklast då vi behöver veta antal prover samt under hur lång tid. Bra även om du har dina papper från transportstyrelsen vid samtalet. Mvh Suzanne VasaNova

Lunchstängt 12:00-13:00

Lunchstängt 12:00-13:00