Grev Turegatan 13A, Stockholm

Akupunktur

Massage

Välkommen till Naprapatlandslaget på Stureplan i Stockholm!

Naprapatlandslaget Stockholm Stureplan hittar du på Grev Turegatan 13A i Stockholm. Här träffar du kunniga naprapater som hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling

Naprapatlandslaget är världens största naprapatkedja. Redan 1998 träffades grundarna till Naprapatlandslaget, på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan. Det alla hade gemensamt var drömmen om att hjälpa människor bli friska genom naprapati. Anledningen till att Naprapatlandslaget startades var att grundarna kände att det saknades en stor aktör i branschen, och bestämde sig för att starta det som skulle bli världens största naprapatkedja. Idag har Naprapatlandslaget ett fantastiskt gäng kunniga och kompetenta naprapater, som alla jobbar mot samma vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Behandling av naprapat på Stureplan i Stockholm

Vi på Naprapatlandslaget Stockholm Stureplan arbetar med olika metoder, bland annat manipulation, mobilisering, massage, stretching, triggerpunktsbehandling och akupunktur, och vi anpassar alltid behandlingen efter just dina behov. Hos oss kan du få behandling för besvär från muskler och leder, som till exempel:

• Ont i knät
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge

Hur hittar du till Naprapatlandslaget vid Stureplan?

Du hittar vår mottagning på Grev Turegatan 13A, 2 tr. Kliniken har ingång från Sturegallerian och ligger bredvid Tures. Det finns bra kommunikationer till oss - du kan till exempel ta tunnelbana till Östermalmstorg eller åka buss till Stureplan.

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Naprapatlandslaget Stockholm Stureplan redan idag!

Informationen uppdaterades 15:42 - 24 maj, 2023

15 sep, 2020

Bra behandling och bra tillgänglighet på tider

LÖRDAG: Naprapatlandslaget Odenplan har lördagsöppet 10:00-15:00