Sankt Göransgatan 126, Stockholm

Blod i urinen

Urinläckage

Välkommen till Urologifocus!

Urologifocus i Stockholm bedriver landstingsansluten specialistvård inom urologi där vi utreder samt behandlar både manliga och kvinnliga patienter. Hos oss arbetar ett flertal urologer med bred erfarenhet samt två uroterapeuter. Hos oss kan vuxna patienter få hjälp med besvär i urinvägarna och de manliga könsorganen. Vi har ett tilläggsuppdrag gällande Rezüm behandling vid prostataförstoring och vi utför även manlig sterilisering (vasektomi).

Vår mottagning finns på Kungsholmen i Stockholm, i Wonna Tower på Sankt Göransgatan 126. Du tar dig enkelt hit med både bil och kollektivtrafik.

Behövs remiss?

De flesta av våra patienter kommer med remiss från en allmänläkare, men om du saknar detta kan du skicka in en egenvårdsremiss via 1177 för att komma till mottagningen.

Kontakta oss på Urologifocus om du har några frågor!

Informationen uppdaterades 16:04 - 22 feb, 2024

Anne Eriksson

Åsa Svahn

Lennart Wagrell

21 maj, 2022

Dom avslutade min bokning innan jag fått en tid

15 sep, 2021

Väl bemött och stort engagemang från personalen. Känner stor tilltro till den kunskap och kompetens som Tommy Bergman m.fl. besitter. Har genomgått Rezüm behandling och hoppas på gott resultat.

25 jun, 2021

8 feb, 2021

Gunnar Trygg var precis så trygg och proffsig som jag hade förväntat mig efter att ha läst omdömena. Även sköterskan och receptionisten var väldigt trevliga.

13 apr, 2020

Gunnar Trygg är den bästa läkar3 jag någonsin mött. han såg min rädsla och gjorde undersökningarna in i minsta detalj tom då de inte hittade något. Well, de gjorde det till slut. Hela tiden en varm vänlig inkännande ton. Tänk om alla var som Gunnar. Rekommenderar till alla. Tack!