Clinic N.VY

Clinic N.VY

Injektionsbehandling

Fillers

Dermapen

Clinic N.VY finns i nyrenoverade lokaler vid Karlaplan på Östermalm i Stockholm. Vi ger våra kunder behandlingar i en exklusiv och trivsam miljö.

Vi som utför behandlingarna är alla certifierade och har lång erfarenhet. Kvalitet, expertis och personliga möten är tre grundpelare hos oss som både gör oss till ett bra team samt skapar nöjda och goda kundrelationer.

Vår avsikt är att återskapa

Vi erbjuder våra kunder modern hudvårdsbehandling med fokus på skin rejuvination och konceptet anti-aging. Målet är att uppnå en jämnare hudton, ökad spänst och elasticitet samt naturlig volym.

Vi arbetar utifrån en helhetssyn för att uppnå bästa möjliga resultat. Därför kan kombinationsbehandlingar i vissa fall rekommenderas.

Välkommen att kontakta oss om du har frågor, vill boka en behandling eller tid för konsultation!

Informationen uppdaterades 16:46 - 27 jan, 2023

27 jan, 2022

Fantastiskt service! Erbjuder kostnadsfri konsultation (vilket man måste göra pga nya lagen). Trevlig och service minded personal!

26 jan, 2022

I telefonsvarare meddelar ni att era konsultationer är kostnadsfria. Sedan när man ringer er för att boka konsultation så plötsligt är de inte det. På min fråga varför så missledande info så skyller ni på covid. Herregud!

23 nov, 2020

Gjorde Ansiktsbehandling hos René Rehnqvist och hon är så snäll, kunnig, skicklig och jag kände sedd och hörd! Mycket nöjd och lärde mig en del om min hud typ! Tack

21 aug, 2020

Jag har gjort en kur Infuzionbehandling. Min hy är så fin ni efteråt. Väldigt mycket glow och upplever att mina fina linjer minskat. Mycket nöjd även med servicen!

23 jul, 2020

Jag (kvinna 60+) har gjort olika fillers i ansiktet och på halsen av Dr Marian Diaz. Marian är väldigt pedagogisk och tar sig tid att förklara och diskutera vilken behandling som passar bäst. Jag är jättenöjd med resultatet och planerar att återkomma för ytterligare behandlingar.

Fråga ställd 18:50 - 20 maj, 2019

Tillhör Ni försäkringskassan

Nej det gör vi inte.

Fråga ställd 09:14 - 13 maj, 2019

Hej, Vad kostar en så kallad trådlyft? Hur länge håller det??

Clinic N.VY svarar:

Hej! Vi kommer att börja med trådlyft i slutet av maj då vår nya läkare Lucian Grema börjar hos oss och då kommer vi att veta mer hur mycket det kommer att kosta. Men trådlyft håller i minst 1,5 år. Återkom gärna om ett par veckor så har vi mer information gällande priser.

Fråga ställd 11:11 - 1 apr, 2019

Hej, Jag har bokat en tid med fillerbehandling hos er och det gäller ringar och lite påsar under ögonen (lite hålögd) undrar om det funkar med fillers och vad det kostar ca? Med vänliga hälsningar Cecilia Samuelsson

Clinic N.VY svarar:

Hej Cecilia, Du är varmt välkommen att kontakta oss på 08 121 544 40 för bästa service. Med vänlig hälsning, Linda Narva Derma Center.

Fråga ställd 16:24 - 2 okt, 2018

Hej. Har ni något paketpris på IPL för att ta bort pigmentfläckar i ansikte?

Clinic N.VY svarar:

Hej Louise! Vi tar ca 2500kr så tar vi bort flera pigmentfläckar. Med vänlig hälsning, Victoria

Fråga ställd 13:42 - 26 apr, 2018

Hej! Vad kostar en konsulation hos en hudläkare för tex vita acneärr? Tack så mycket på förhand!

Clinic N.VY svarar:

Hej, våra konsultationer är kostnadsfria. Boka på vår hemsida eller ring 08- 121 544 40