FOTIA KLINIKEN

FOTIA KLINIKEN

Medicinsk fotvård

Samtalsterapi

Vårtbehandling

Vad kan du få hjälp med hos Fotia Kliniken?

Vi erbjuder:

• Medicinsk fotvård
  • Erchonia laserterapi (Nagelsvampsbehandlingar med Lunula laser)
  • Smärtbehandlingar med PLtouch laser
  • Klassisk massage
  • Lymfmassage
  • Applicerad neurologi

Betalningsalternativ

Vi tar emot Actiway. Du kan betala kontant med kort eller Swish. Vi har inget avtal med landstinget så med remiss kan man komma men ni betalar själv.

Mer om mottagningen

Förutom att skämma bort dina fötter lite extra, arbetar vi på Fotia Kliniken för att hitta orsaken bakom dina besvär. När vi tagit reda på hur dina besvär hänger ihop, sätter vi tillsammans en behandlingsplan som utgår från din fascia, dina muskler, hjärna och ditt nervsystem. Du kan komma till oss både i förebyggande och i behandlande syfte.

Vi gör hembesök, friskvårdsfotvård på företag och behandlar även ett av Sveriges bästa fotbollslag.

Varmt välkommen att besöka Fotia Kliniken!

Informationen uppdaterades 08:56 - 17 feb, 2023

Marina Häll

Anette Eklund Terfelt

Ann-Marie Sjöberg

Karin Danielsson

Jessica Quist

15 jan, 2024

Mycket duktiga, noggranna och ser på helheten. Kunniga om nya metoder. Och dessutom supertrevliga.

30 dec, 2023

Har fått hjälp med min liktorn! De gjorde ett cilikoninlägg, så nu kan jag gå utan att det gör ont. Fantastiskt!

27 nov, 2023

Fantastiskt, detta var jag lite skeptisk för. Men Lunula Laser har hjälpt min Hallux valgus. Helt otroligt , redan efter första gången kände jag en skillnad. Värken försvann och svullnaden minskade. Idag gjorde jag min fjärde behandling och är så nöjd och glad. Tänk vad lite ljus kan göra.

4 okt, 2023

Har gått där några år och alltid blivit bra behandlad. Tränar mycket och brukar få problem med tårna som kläms men nu har jag fått avlastning med en silikonavgjutning mellan tårna som fungerar suveränt.

26 sep, 2023

Bästa Marina!!

Fråga ställd 15:16 - 18 okt, 2019

Tar ni emot remisser för fotvård i hemmet?

FOTIA KLINIKEN svarar:

Hej Yvonne Vi tar inte emot remisser , har inget avtal tyvärr. Vi gör hembesök fast du kan inte anvönda din remiss. Med vänlig hälsning, Marina 0704857886

Fråga ställd 09:43 - 18 sep, 2019

Hej har ni pensionsrabatt

FOTIA KLINIKEN svarar:

Hej Mia Nej det har vi inte, en del äldre bokar in medicinsk fotvård 45 min eftersom de oftast inte har så mycket under fötterna utan det är mest nagelvård dom behöver. Ring oss gärna så hjälper vi dig att boka in vad du behöver. Med vänlig hälsning, Marina 0704857886

Fråga ställd 15:03 - 7 dec, 2018

Kan jag få mina naglar målade efter fotvården?

FOTIA KLINIKEN svarar:

Hej Marie Det går bra. Det finns att boka i behandlingsmenyn. Antingen medicinsk fotvård med lackning, 75 min el pedikyr. Med vänlig hälsning, Marina

Fråga ställd 12:21 - 6 okt, 2018

Vad kostar zonterapi för fötter?

FOTIA KLINIKEN svarar:

Hej Sara Zonterapi kostar 760kr hos oss. 5 ggr kort 3500kr Med vänlig hälsning, Marina

Fråga ställd 20:18 - 27 jul, 2017

Hej! Har problem med en liktorn på främre trampdynan under foten. Haft den i flera års tid. Gjort olika behandlingar och använder inlägg. Har så ont och vill inget hellre en att ta bort den.

FOTIA KLINIKEN svarar:

Hej Jeanette Medicinsk laser ökar cirkulationen och med hjälp av den + massage kan vi få kroppen att sluta producera mycket hud. Du bör komma på en behandling så får vi se hur upplägget blir. Denna laser bränner inte el skär bort liktorn så det är fler moment som behövs för att avlägsna den. Med vänlig hälsning, Marina Härliga Fötter

Varierande öppettider alla dagar i veckan.

0704 - 85 7# ## Visa nummer