Achima Care Köpings Vårdcentral

Achima Care Köpings Vårdcentral

, Köping

Glasgatan 5, Köping, 73130

Varmt välkommen till oss på Achima Care i Köping! Vi är en vårdcentral som sätter patienten i fokus och vi gör alltid vårt bästa för att ge en komplett vård till våra patienter. Hos oss träffar du allmänläkarspecialister, barnläkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, barnsjuksköterska, undersköterskor, arbetsterapeut, fysioterapeut, kurator, medicinsk sekreterare. Detta gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande där vi samarbetar över gränserna och skapar den bästa möjliga omhändertagandet för patienten.
Hos Achima i Köping har vi en anställd barnspecialist läkare som tar hand om barnen på BVC och följer dem i sina första år. Vi har ingen egen barnmorska på vårdcentralen utan våra gravida patienter träffar sin barnmorska på Ullvi-Tuna barnmorskemottagning i Köping där alla barnmorskor i Köping är samlade. Ring 0221-26469 för att kontakta barnmorska. Man kommer fortsatt vara listad på Achima men besöken hos barnmorskan under graviditeten sker på Ullvi-Tuna barnmorskemottagning. Vill du ha ett digitalt vårdmöte med din läkare så går det bra. Vi erbjuder alla patienter på Achima Care digitala vårdmöten via appen "Min hälsa". Vid frågor, kontakta oss via 1177 så berättar vi mer. Välkommen!

Informationen uppdaterades 09:59 - 20 jan, 2023

LäkarGruppen
Läkarbesök
Västerås
LäkarGruppen
Läkarbesök
Västerås

21 jul, 2023

Det är inte medicinskt motiverat att låta detta ställe få fortsätta med vad dom vill kalla "vård". Otrevligt bemötande, enbart hyrläkare- som jobbar nån månad. Ingen bryr sig om att ta reda på nåt- & vägrar även lyssna på patienter. Låt dom sortera müsli- det kanske dom kan klara utan alltför stora missöden

10 apr, 2018

Kanonbra och snabbt bemötande. Har har landsting och kommun mycket att lära

5 okt, 2017

18 aug, 2017

Mycket bra och vänlig personal. Bästa vårdcentral som jag har varit på.

29 aug, 2016

Har inte varit nöjd med denna vårdcentral, mycket strul som har lätt till att vi bytt vårdcentral.

Vårdcentral (BT), Allmänmedicin