BVC Capio Läkarhus Torslanda, Torslanda

Om BVC Capio Läkarhus Torslanda, Torslanda

Välkommen till vår barnavårdscentral på Torslanda Läkarhus.
I det fria vårdvalet kan du välja Torslanda Läkarhus som din barnavårdscentral. Här följer vi ditt barn under de första åren. Vår BVC-sjuksköterska är din huvudsakliga kontakt men vi har även en erfaren barnläkare när det behövs.

Vi svarar gärna på frågor kring allt som rör ditt barns hälsa och utveckling. Välkommen!

Flygledarvägen 3, 423 37, Torslanda - visa på karta