Jourläkarcentralen Växjö, Söder Växjö

Jourläkarcentralen Växjö

, Växjö

Södra Järnvägsgatan 22, 35234 Söder Växjö

Kontakta jourläkarcentralen när du behöver vård som inte kan vänta tills vårdcentralen öppnar. Ring alltid först för rådgivning och bedömning. Du får prata med en sjuksköterska som vid behov bokar in dig till ett videobesök/telefonsamtal eller fysiskt besök till jourverksamheten. Telefonnummer: 0470-58 78 00 Förbered dig inför videomötet- det sparar tid för vården! Videomöten där du deltar via 1177 vårdguiden eller appen "Min Hälsa"

Till Jourläkarcentralen vänder du dig vid akut sjukdom kvällar och helger, när din egna vårdcentral är stängd. Verksamhetschef Susanne Berge, tel 0470-58 80 00

Informationen uppdaterades 09:21 - 15 mar, 2024

7 jan, 2024

Söker msn vård för att få hjälp när man mår dåligt och man möter en uppnosig sjuksköterska behöver inte gå in på namn men i hennes anteckningar har hon skrivit fel med plus kan ju inte stava! Hon har visat att hon inte är rätt kvinna på rätt plats, så fick vända mig till annan vård, tack för det! Där blev jag behjälplig...

25 maj, 2023

Tack till personalen som tog hand om mina kattbitna ungdomar efter stängning igår Mvh Morgan

16 feb, 2023

Väldelig trevlig och kunnig personal. Snabb hjälp fick jag!

31 maj, 2021

Jag måste säga att de är så professionella, snabba och trevliga trots att jag kom utanför deras arbetstid, de tog emot mig och hjälpte mig utan tvekan. Tusen tack

2 feb, 2021

Lördag - Söndag:08:00 - 21:00

Lördag - Söndag:08:00 - 20:30

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Akutverksamhet med basåtagande i primärvård