Stroke- och neurologimottagningen

Stroke- och neurologimottagningen

, Västerås

Västmanlands sjukhus Västerås, ingång 1, våningsplan 6, Västerås, 72189

Här på Stroke- och neurologmottagningen gör vi utredningar och behandlingar av neurologiska sjukdomar. Rådgivning: Mån-Fre 07:30-11:00 Strokesjuksköterska tfn 021-17 34 88 Mån-fre 07:30-11:00 Neurologisjuksköterska tfn 021-17 39 66 Våra tider för telefonbokning neurologi öppnar 07:30 vardagar. Då tiderna är slut för dagen hänvisar vi till nästkommande vardag 07:30
För provtagning hänvisar vi dig till Provtagningsenheten, du kan själv bokat tid för provtagning genom att logga in på 1177.se och sök Provtagningsenheten Västerås under "Hitta och lägg till mottagning". Välj "Boka tid direkt". https://www.1177.se/Vastmanland/hitta-vard/kontaktkort/Provtagningsenheten-Vasteras-Vastmanlands-sjukhus-Vasteras/

Informationen uppdaterades 13:26 - 2 jan, 2024

5 okt, 2021

Tack för den fantastiska vård som ni gav mig, idag är jag igång med jobb igen och jag har fått tillbaka mitt körkort.

8 sep, 2021

Helt omöjligt att komma fram. Jag ringer kl. 7:30, de lovar att ringa tillbaka, men gör det inte. Jag ringer inte för min nöjes skull, utan för att jag behöver hjälp!!! Det går inte att skriva SMS, det finns ingen e-mail adress. Hur kan jag göra för att prata med någon om vad jag behöver???

22 jan, 2021

Upplever att lättaste sättet är att skriva till avdelningen via 1177, omöjligt att ringa. Upplever att det är för kort tid bokad för mitt besök känns som att man inte riktigt har tid för att ha möjligheter till att fråga. Trevlig personal.

4 jan, 2021

Hur ska man kunna få vård om man inte får kontakt? Finns aldrig några tider. Nu skiter jag i detta så får det bli som det blir.

29 okt, 2020

I stort sett omöjligt att få kontakt för att boka en tid åt min mor. Varje dag är tiderna slut oavsett vilket knappval jag väljer. Finns det ingen möjlighet att få kontakt?

Här kan du se omdömen som Stroke- och neurologimottagningen har fått i Nationella Patientenkäten.

lunch 11:30-12:15

lunch 11:30-12:15