Ångermannagatan 78, Vällingby

Audionova Vällingby

Välkommen till AudioNova Vällingby – Din Hörselspecialist!

AudioNova Vällingby ligger på Ångermannagatan 78 i Vällingby, du tar dig lätt hit med buss 115. Hoppa av vid hållplats Vällingby skolan. Du kan även promenera från tunnelbanestationen Vällingby. Promenaden tar cirka 10 minuter.

AudioNova Vällingby hette tidigare Hörselexperten. För dig som kund hos oss är det inte någon skillnad på mottagningen, förutom själva namnet. Du möter fortfarande samma kunniga audionomer, och våra tjänster och produkter håller fortfarande samma höga kvalitet.

Vad vi på AudioNova Vällingby kan hjälpa dig med

På AudioNova Vällingby hjälper våra erfarna audionomer dig med hörseltest och utprovning av hörapparater och hörselskydd. Du kan också få hjälp med service och justering av hörapparater, samt arbetsplatsanpassningar. Vi på AudioNova Vällingby vet att alla individer har unika förutsättningar, behov och önskemål, och därför gör vi alltid vårt yttersta för att hitta den bästa lösningen för just dig.

Du behöver ingen remiss för att komma till oss på AudioNova Vällingby!

Avtal inom vårdval primär hörselrehabilitering

AudioNova Vällingby är en hörselklinik som är auktoriserad av Region Stockholm inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att du som är över 18 år med lätt till måttlig hörselnedsättning kan få hjälp med behovsbedömning, förskrivning av hörselhjälpmedel, service samt viktig information kring hörselnedsättningen hos oss.

Hörseltest online på audionova.se

Hur står det till med din hörsel? På AudioNovas hemsida kan du göra ett hörseltest online. Under testet får du lyssna på några ljud och sedan besvara ett antal frågor. Testet tar bara några minuter och du får ditt resultat med en gång.

Få hjälp med din hörsel hos AudioNova Vällingby!

Informationen uppdaterades 14:05 - 12 sep, 2023

15 maj, 2021

Det är trevligt med en liten butik. Och en mycket god service.