Vårdcentralen Timrå

Om Vårdcentralen Timrå

Vi finns i Centrumhuset mitt i Timrå Centrum (våning 3 och 4). Förutom allmän läkarvård har vi distriktssköterskor, sjukgymnastik, arbetsterapi, kurator och fotvård.$Barnhälsovård och Mödravård finns vid Älvens Hus, Lövuddsvägen 44, 860 30 Sörberge

Lista dig hos Vårdcentralen Timrå

4,2

10:10 - 01 feb, 2017

1,0

03:23 - 02 nov, 2015 skrev:

I cant complain .....you treated me with respect ....i felt loved! God bless the midwives .....mostly ...plus the information was clear.......n precise !