Östra Torggatan 3, Vingåker

Doktor.se - Vingåkers Vårdcentral och BVC

Välkommen till Doktor.se - Vingåkers Vårdcentral och BVC!

Doktor.se - Vingåkers Vårdcentral och BVC är en privat vårdcentral som erbjuder tillgång till läkare, distriktssköterskor, fysioterapeuter, arbetsterapeut, dietist och psykolog, men också specialistsköterskor för diabetes, hjärtsvikt och astma/KOL.

Mottagningen har avtal med landstinget och ingår i Hälsoval Sörmland.

Personalen vill tillsammans med dig skapa bättre hälsa för hela människan genom bra bemötande, professionell vägledning och nytänkande.

Det här kan du få hjälp med hos Doktor.se - Vingåkers Vårdcentral och BVC

Du kan få hjälp med de allra flesta besvär hos Doktor.se - Vingåkers Vårdcentral och BVC, som till exempel

• infektioner och inflammationer (exempelvis halsont och urinvägsinfektion)
  • inkontinens
  • hudåkommor
  • provtagning
  • akne
  • mag- och tarmsjukdomar
  • allergiutredning
  • depression
  • ångest.

På mottagningen arbetar bland annat allmänläkare, psykologer, arbetsterapeuter och fysioterapeuter.

Doktor.se äger Vingåkers Vårdcentral och BVC

Från och med 1/1 2018 äger Doktor.se Vingåkers Vårdcentral. Det innebär att vårdcentralens patienter får ett medlemskap i Doktor.se utan extra kostnad. Via Doktor.se kan patienter få hjälp med rådgivning via videomöten, telefonsamtal eller chatt i appen Doktor.se. Personalen kan även boka läkartid, hitta specialistvård, utfärda recept, skriva remiss och mycket mer.

Hör av dig till Doktor.se - Vingåkers Vårdcentral och BVC om du har några frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 14:06 - 26 jun, 2023

11 jun, 2021

Dr Mattias gav ett mycket gott intryck. Jag fick omedelbar hjälp med mitt ärende.Har inte varit på plats fysiskt så min värdering av lokalen är ett antagande.

Måndag - Tisdag:07:30 - 17:30