Barnavårdscentralen Familjecentralen Vingåker, Vingåker

Om Barnavårdscentralen Familjecentralen Vingåker, Vingåker

Välkommen till BVC på Familjecentralen! Vi kan barn och förstår föräldrar. På BVC möter du specialister på barns hälsa och vi anpassar oss efter varje familjs behov. Alla barn i åldern 0-6 år erbjuds besök för hälsokontroller, vaccinationer och läkarbesök enligt Barnhälsovårdens riktlinjer. Vi arbetar också med föräldrastöd både enskilt och i grupp. Det är en stor och omvälvande upplevelse att bli förälder och därför är vår önskan att ni föräldrar ska känna er trygga och få stöd i er föräldraroll. Alla besök sker efter överenskommen tid.

Sävstaholmsvägen 32-34 - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC