Folktandvården Vimmerby

Vimmerby

Här arbetar vi i team med dig som patient i centrum. Vi erbjuder modern tandvård med fokus på förebyggande vård. Vi har specialisttandläkare som utför tandreglering, implantat, ingrepp och behandling av tandlossningssjukdomar. Vi erbjuder också Frisktandvård-fast pris på tandvård. Kliniken är centralt belägen i anslutning till hälsocentralen och våra lokaler är handikappanpassade.

Klinikchef: Anna Fratczak-Sozanska
Kliniksamordnare: Katarina Rosberg Svensson
Tandläkare: Anna Fratczak-Sozanska, Agnieszka Zakrzewska, Laura Iovanel, Sylwia Czekurlan och Aleksandra Zarzycka
Tandhygienister: Victoria Lundgren, Marie Svennberg och Sofia Tomtelius
Tandsköterskor: Katarina Rosberg-Svensson, Marie Ax-Adolfsén, Kerstin Engborg, Margaretha Landberg, Agneta Lennartsson, Anne Kronstrand, Katarina Säll Karlsson, Elinore Rinaldo och Linda Jonzon

Drottninggatan 22, Vimmerby - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:30 - 18:45