Filial Viken, Helsingborgs Vårdcentral

Filial Viken, Helsingborgs Vårdcentral

Apelvägen 7, Viken

Välkommen till Filial Viken Helsingborgs Vårdcentral!

På Apelvägen 7 i Viken hittar du Vikens Vårdcentral. Vi är en nyöppnad mottagning som erbjuder dig ett brett vårdutbud och ett tryggt omhändertagande.

Behöver du få vård snabbt har du möjlighet att träffa en läkare inom 24 timmar.

Det här kan vi erbjuda dig

Hos oss får du träffa kunniga läkare och sjuksköterskor, och vi kan bland annat hjälpa dig med:

• Läkarbesök
  • Astma- / KOL-behandling
  • Diabetesbehandling
  • Rökavvänjning
  • Provtagning

Via Helsingborgs Vårdcentral kan vi också erbjuda specialistvård för dig som behöver det, och kan hänvisa dig vidare till gynekolog, hudläkare, hjärtläkare, fysioterapeut, KBT-terapeut, dietist eller ögonläkare.

Barnmorskemottagning och barnavårdscentral

Vi delar lokaler med barnmorskemottagningen Mammakulan och Kulans BVC. Här får du och din familj ett varmt omhändertagande från en mottagning med det lilla extra. Kontakta oss gärna om du vill veta mer!

Varmt välkommen att lista dig hos oss på Vikens Vårdcentral!

Informationen uppdaterades 15:01 - 10 nov, 2022

21 mar, 2024

Det var en aha upplevelse att få träffa er läkare Sten Nilvall idag på min årskontroll,en läkare som verkade ha patientens bästa för ögonen. Han hade förmågan att lyssna och tog sig tid att att formulera ett svar som jag kunde tillgodogöra mig.Jag ser fram emot ett återbesök och ger fem stjärnor till denna vårdcentral med proffsig personal och speciellt Sten Nilvall.

9 dec, 2023

Fick tala med en läkare som lyssnade och försökte sätta sig in i just min problematik.

13 maj, 2022

Kompetens, service och lätt att få tider

042-400#### Visa nummer

Besöksadress