Vårdcentralen Aroma, Vetlanda

Vetlanda

Vårdcentralen Aroma erbjuder fast läkarkontakt samt tillgång till specialistsjuksköterska, distriktssköterska, sjukgymnast och samtalsstöd. Vårt mål är bästa tillgänglighet, kundnöjdhet och bemötande. Hos oss kan du känna dig trygg. Vi lovar att förvalta ditt förtroende med omsorg. Låt oss bli din guide till en friskare framtid. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till en jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning.

Lista dig hos Vårdcentralen Aroma, Vetlanda

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 243 27 00
Storgatan 11 C - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:00 - 17:00 vårdcentralen
  • Måndag - Fredag 07:00 - 15:30 Laboratoriet
  • Måndag - Fredag 07:00 - 17:00 vårdcentralen

Ålder: Vi tar emot patienter som är 1 och äldre.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral