Unicare Vårdcentral Vetlanda

Vetlanda

Unicare sätter patienten i centrum. Hos oss träffar du läkare, sjuksköterskor med specialistkompetens inom diabetes, astma /KOL, diplomerad tobaksavvänjare, kostrådgivning samt fysioterapeuter, arbetsterapeut och psykolog. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till en jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso-och livsstilsrådgivning, tränar gratis på vårt gym. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning.

Vår distriktssköterska har telefontid dagligen, må-fre mellan kl 8-9 på telefonnummer 010-243 26 31.

Vår psykolog har telefontid mån mellan kl 8-9 på telefonnummer 010-243 26 29.

För alla listade patienter:
Gratis träning på vårt gym!

Lista dig hos Unicare Vårdcentral Vetlanda

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 010 - 243 26 00
Vitalagatan 9, Vetlanda - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 07:30 - 10:00 provtagning

Ålder: Vi tar emot patienter som är 1 och äldre.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral