Om Vendelsö vårdcentral, Verksamhetsområde Primärvård, Stockholms läns sjukvårdsområde, Stockholms Läns Landsting

OBS! Den 4/2 stänger vi snabbspåret
Som patient ringer du på morgonen och får prata med en sjuksköterska som bedömer om du behöver komma eller om du kan avvakta. dag.
Ring 08-606 15 31. Telefonen öppnar kl 7.45 och stänger kl 17.00
Har du frågor kontakta oss i receptionen eller prata med verksamhetschefen Susanne Vadström

Lista dig hos Vendelsö vårdcentral, Verksamhetsområde Primärvård, Stockholms läns sjukvårdsområde, Stockholms Läns Landsting

Skomakarvägen 20,VENDELSÖ - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

4,6

17:14 - 15 mar, 2019 skrev:

Toppenläkare i Tomas Björkbom. Så rätt man på rätt jobb.

15:56 - 17 maj, 2016 skrev:

Jag har gått där sen 1991. Mestadels bra läkare. Graciela var fantastisk. Nu har jag Thomas L och han är lika bra. Lyssnar verkligen på patienten.

18:23 - 15 mar, 2016 skrev:

Graciela Rodriguez är en fantastisk empatisk duktig intresserad läkare där jag och min man går till alltid . Vi har varit hos henne hela tiden hon arbetat på Vendelsös vårdcentral från första början.
Nu är hon på Segeltorps Vårdcentral till vår stora besvikelse eftersom Vendelsö Vårdcentral håller på att omorganisera . Vi vill ha våran Graziela och nu får vi åka ända till Segeltorp.. Vi vet inte om vi måste byta vårdcentral eller om vi kan gå på båda två vårdcentralerna. Vi tar många prover också . Varför krånglar ni till det så på Vendelsös vårdcentral ,det blir vi patienter som blir lidande. Vi älskar vår doktor.Jo jag vill kommentera personalen för den är fantastisk Ros till er alla.

08:43 - 23 okt, 2015 skrev:

Graciella Rodriguez har alla betyg på närhet signalerar trygghet och hjälper faktiskt sina patienter. Har alltid känt jag kan berätta vad som helst för min läkare Gracilla. Hon är toppen!

11:26 - 03 nov, 2014 skrev:

Jag har gått själv, och med min dotter, hos Vendelsö Vårdcentral över 13 år. Jag är otroligt nöjd med deras insatser genom åren. Jag kan verkligen varmt rekommendera denna vårdcentral.

18:22 - 30 jul, 2014 skrev:

Dock måste tilläggas att ni har den vackraste receptionisten i Sverige!