Norrtullsgatan 4, Stockholm

Akupunktur

Massage

Välkommen till Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja!

Naprapatlandslaget Stockholm Odenplan hittar du på Norrtullsgatan 4 i Stockholm. Här träffar du kunniga naprapater som hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Historien bakom Naprapatlandslaget Stockholm Odenplan

När Naprapatlandslagets grundare träffades på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan redan 1998, hade vi alla en gemensam dröm om att hjälpa människor bli friskare genom naprapati. Vi märkte att det saknades en stor aktör inom branschen, och därför startade vi Naprapatlandslaget. Idag är vi ett unikt gäng duktiga naprapater som tillsammans jobbar för vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Vi hjälper dig med dina besvär

Hos Naprapatlandslaget Stockholm Odenplan kan du få behandling för en rad olika besvär från muskler och leder, till exempel:

• Ont i knät
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge

Behandlingen anpassas alltid efter just dina behov och vi arbetar med flera olika metoder, som till exempel manipulation, mobilisering, triggerpunktsbehandling, massage, stretching, och akupunktur.

Hur hittar du till oss?

Du hittar vår mottagning mitt på Odenplan, på gatuplan. Det är enkelt att ta både tunnelbanan och pendeltåget hit, och det går bussar direkt utanför. Välkommen!

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Naprapatlandslaget Stockholm Odenplan redan idag!

Informationen uppdaterades 11:22 - 22 mar, 2023

Akuttider varje dag. Jourtelefon helger.