Friska Tag Fysio

Värtavägen 30, Stockholm

Friska Tag Fysio

Friska Tag Fysio är en mottagning för fysioterapi/sjukgymnastik i Stockholm. Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm, är anslutna till högkostnadsskyddet och frikort gäller hos oss. Vi följer de patientavgifter som gäller inom Region Stockholm. Besöket är kostnadsfritt för dig som är under 18 år eller över 85 år.

Våra specialområden

Våra fysioterapeuter/sjukgymnaster har olika specialområden, allt för att ge dig som patient optimal vård/behandling. Vi erbjuder bland annat:

• Ortopedisk manuell terapi
  • Sjukgymnastik/fysioterapi
  • Akupunktur
  • Stötvågsbehandling
  • Interferens
  • TENS
  • NMES
  • Ultraljud

Med all denna kompetens kan vi hjälpa dig med ett individuellt anpassat program för att du på bästa möjliga sätt skall minska dina besvär och att återgå till en så problemfri vardag som möjligt.

Välkommen till Friska Tag Fysio!

Du är välkommen att boka en tid via bokningsformuläret eller kontakta oss på telefon! Om vi inte kan svara blir du kopplad till vår telefonsvarare, där du gärna får lämna ett meddelande.

Uteblivet besök eller återbud senare än 24 timmar innan bokad tid debiteras med 400 kr enligt Region Stockholms anvisningar. Gäller även om du har frikort eller är under 18 år eller över 85 år.

På uppdrag av Region Stockholm

Informationen uppdaterades 09:21 - 3 jan, 2023

12 jan, 2024

7 nov, 2023

Mycket bra, hela tiden får man information hur det går och varför man ska göra rörelserna och vilka maskinerna man ska använda och varför

2 apr, 2023

Väldigt kunnig och proffsig på alla sätt.

29 mar, 2023

Susanne Nilsson inleder mig i trygghet med att sjukgymnastiken verkligen hjälper!

3 nov, 2022

Fantastiskt omhändertagande på alla sätt: kunnig, professionell, empatisk, sporrar en till bättre resultat, leder terapin från punkt till punkt, förklarar samtidigt, mycket förstående. Näst på alla sätt. Jag är oerhört tacksam och glad att hittat hit