Öron- näs- och halsmottagningens sömnlaboratorium Varberg, Varberg

Varberg

Utprovning av hjälpmedel vid sömnapnésyndrom.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0340 - 48 18 82 Växelnummer 0340 - 48 10 00
Öron-, näs- och halsmottagningen, Hallands sjukhus Varberg, huvudentré, första korridoren till vänster, mottagning på höger sida - visa på karta
  • Onsdag - Torsdag 07:00 - 13:45
  • Tisdag - Torsdag 07:30 - 17:00

Sömnproblem, Sömnutredningsverksamhet, Öron Näsa Hals

• 14:53 - 02 feb, 2017 skrev:

Den Läkare och Sköterska jag träffade idag vid 11:45-12:15 va helt underbara och löste mitt problem med mina öron direkt,en stor kram till Er ifrån en nöjd patient.👍🏼❤😀