Öron- näs- och halsmottagningens sömnlaboratorium Varberg, Varberg

Varberg

Utprovning av hjälpmedel vid sömnapnésyndrom.

Kontakta oss gärna via våra e-tjänster på 1177, Öron-, näs- och halsmottagningen Varberg.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 0340 - 48 18 82 Växelnummer 0340 - 48 10 00
Öron-, näs- och halsmottagningen, Hallands sjukhus Varberg, huvudentré, första korridoren till vänster, mottagning på höger sida - visa på karta
  • Onsdag - Torsdag 07:00 - 13:45
  • Tisdag - Torsdag 07:30 - 17:00

Sömnproblem, Sömnutredningsverksamhet, Öron Näsa Hals

• 14:53 - 02 feb, 2017 skrev:

Den Läkare och Sköterska jag träffade idag vid 11:45-12:15 va helt underbara och löste mitt problem med mina öron direkt,en stor kram till Er ifrån en nöjd patient.👍🏼❤😀