Vårdcentralen Veddige, Veddige

Om Vårdcentralen Veddige, Veddige

Vårdcentralen, som ligger i Veddige samhälle har ett brett utbud. Utöver läkar- och distrikssköterskemottagning har vi BVC, sjukgymnastik, arbetsterapi, KBT-utbildad kurator och rehab-coach. Vårdcentralen har en Öppen Infektionsmottagning som är öppen måndag - fredag mellan kl. 09:00 - 11:00. Vi har även distriktssköterskor med specialistutbildning inom diabetes, astma/KOL och missbruksproblem. Vårdcentralen har egen behandlingsbassäng. Vi har även komplett distriktssköterskemottagning i Bua. Provtagning erbjuds vid alla enheterna. Vårdcentralen erbjuder en omfattande vaccinationsservice. Vid vårdcentralen finns ett välsorterat Apotek.

Lista dig hos Vårdcentralen Veddige, Veddige

Västra Ringvägen 11 - visa på karta