Kuratorsmottagningen Tvååker, Tvååker

Om Kuratorsmottagningen Tvååker, Tvååker

Till kuratorn kan du vända dig om du känner behov av att tala med någon utomstående och genom samtal vill bearbeta det som känns tungt och svårt i livet. Det kan till exempel gälla ångest, oro, nedstämdhet eller depression, stressrelaterade problem eller relationsproblem. Hos kuratorn kan du få samtalsterapi men också stödjande samtal för att hantera förändrade livssituationer vid kris eller sorg.

Vår kurator ingår i vårdcentralens rehabiliteringsteam och har grundutbildning i KBT (kognitiv beteendeterapi).

Fogdevägen 1 - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 08:00 - 16:30