Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Om Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Vi erbjuder en komplett primärvård med mycket under samma tak.
- Här finns distriktsläkare, jourläkarmottagning och distriktssköterskor.

Teamsamverkan inom astma/kol-, inkontinens-, blodtryck- och diabetesmottagning,
Vi har barnmorskemottagning (BMM) och barnavårdcentral (BVC).

Team för psykisk hälsa med psykolog, kurator/socionom och KBT-terapeut. Rehab med sjukgymnaster och arbetsterapeuter.

Vi erbjuder också dietist, medicinsk fotvård, STI-mottagning, demenssköterska och sjukskrivningscoach, Fysisk aktivitet på recept/FaR och eget laboratorium med biomedicinska analytiker. Här finns medicinska sekreterare och undersköterskor som hjälper till kring den medicinska servicen.

Lista dig hos Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Allégatan 46, 534 32, Vara - visa på karta

Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

3,3

10:06 - 26 apr, 2018 skrev:

Mycket bra bemötande och srvice

09:09 - 18 aug, 2017 skrev:

Kanon

15:16 - 07 mar, 2017

1,0

11:19 - 01 okt, 2015

1,0

08:39 - 30 sep, 2014 skrev:

Tacksam för mycket hjälp.