Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Vara

Vi erbjuder en komplett primärvård med mycket under samma tak.
- Här finns distriktsläkare, jourläkarmottagning och distriktssköterskor.

Teamsamverkan inom astma/kol-, inkontinens-, blodtryck- och diabetesmottagning,
Vi har MVC och BVC.

Team för psykisk hälsa med psykolog, kurator/socionom och KBT-terapeut. Rehab med sjukgymnaster och arbetsterapeuter.

Vi erbjuder också dietist, medicinsk fotvård, STI-mottagning, demenssköterska och sjukskrivningscoach, Fysisk aktivitet på recept/FaR och eget laboratorium med biomedicinska analytiker. Här finns läkarsekreterare och undersköterskor som hjälper till kring den medicinska servicen.

Lista dig hos Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Telefon 0512 - 78 60 32 Växelnummer0512 - 78 61 00
Allégatan 46, 534 32, Vara - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Se karta. Tydlig skyltning finns.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

3,0

• 11:19 - 01 okt, 2015

1,0

• 08:39 - 30 sep, 2014 skrev:

Tacksam för mycket hjälp.

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

• Vårdcentralen Mjölby All kärlek och ros till Ahmed Al-kazarji på VC i mjölby. Fantastisk läkare som ger service och omtanke till sina patienter - Madeleiné Nord
    • Smile Malmö City trevlig och rogivande klink - känns proffsiga - björn
    • Vårdcentralen Nöbbelöv Barbara Nalepa är fantastiskt sällsynt läkare. Hon tar sig verkligen tid att lyssna och förstå. Personalen där är oxå väldigt trevliga. Fin ... - Sonia
    • Vårdcentralen Fågelbacken Har fått mycket bra bemötande och hjälp här. - Mathias
    • Capio Familjeläkarna Glommen Så skulle alla vårdcentraler fungera! Fantastiskt engagemang och bemötande. - Lennart skans