Om Gynekologmottagningen i Vallentuna, Vallentuna vårdenhet, Verksamhetsområde Primärvård, Stockholms läns sjukvårdsområde, Stockholms Läns Landsting

Gynekolog besvär/blödning

Åby Gata 6,VALLENTUNA - visa på karta
Gynekolog, Ultraljudsverksamhet

3,9

00:25 - 29 dec, 2018 skrev:

Så missnöjd...tre besök utan att få hjälp med mina besvär! Efter varje besök ledsen och uppgiven...nu ny gynekolog på ny mottagning! Tråkigt då husläkare är i samma byggnad...tumme ner!

2,0

18:36 - 13 okt, 2018 skrev:

Har varit där 2 gånger, första gången fick jag fantastiskt bemötande, proffsigt samtal och tid för återbesök. Återbesöket var dock hos en annan gynekolog, och jag blev väldigt besviken på att ett språklig barriär gjorde att jag inte fick svar på mina frågor och gick därifrån orolig och ledsen. Ska försöka kontakta läkaren jag var hos första gången för en genomgång av situationen. Så - blandade känslor. Jag fick ju undersökning, recept på hormoner och så från den andra läkaren, men jag hade mera specifika frågor om min kvinnohälsa och tillstånd - där gick jag bet...tyvärr.

3,8

18:35 - 05 apr, 2017 skrev:

kan rekommenderas. Synnerligen bra bemötande!!

21:00 - 05 jul, 2015