Smärtkliniken Eques Indolor AB, Vallentuna

Om Smärtkliniken Eques Indolor AB, Vallentuna

Smärtkliniken Eques Indolor är en privat enhet för diagnostik och behandling av långvarig smärta. Vi jobbar under vårdavtal med Region Jämtland-Härjedalen. Vi jobbar med interventionell smärthantering, vilket innebär att vi med hjälp av exakta blockader försöker lokalisera varifrån smärtan kommer. Kan man lokalisera vad som ger smärtan, kan man ofta även behandla. Alla åtgärder förljer de internationella guidelines som Spine Intervention Society, SIS, tagit fram. Kliniken är certifierad mot iso9001 och iso14001 via FR2000. Mottagningen öppnade i Umeå 1983 men finns sedan 1 januari 2016 enbart i Vallentuna.

STOLP-EKEBY 24, 186 95 Vallentuna - visa på karta
Anestesi, Husläkare / vårdcentral, Smärtlindringsverksamhet, Vaccinationsverksamhet