Capio Husläkarna Kungsbacka

Capio Husläkarna Kungsbacka

, Kungsbacka

Nygatan 10 D, 43430 Kungsbacka

Mottagningen stänger kl 15:00 på skärtorsdag. __________________________________________ Dropin TBE-vaccination: Vuxna och barn 400:- Fredag 22 mars kl 13-16 Tisdag 16 april kl 13-16 Fredag 19 april kl 13-16 Tisdag 14 maj kl 13-16 Tisdag 11 juni kl 13-16

Din personliga vårdcentral centralt belägen i Kungsbacka med god kontinuitet och med patienten i fokus. Vi erbjuder dig ett brett vårdutbud, digitalt när det är möjligt och fysiskt när det behövs. Du är välkommen att ringa oss för att boka en planerad tid eller en akuttid samma dag. Logga in på 1177.se för snabb service gällande ärenden såsom t ex av- och ombokning av tid, receptförnyelse eller om du bara vill ställa en fråga. Du kan också komma i kontakt med oss via vår chatt. När vi inte har öppet kan du få hjälp i vår heldigitala tjänst Capio Go 7-22 årets alla dagar. Till vårt laboratorium kan du komma för provtagning på drop-in helgfria vardagar kl 08.00-11.00, anmäl dig i receptionen på första plan. I vårt blodtrycksrum är du välkommen att mäta ditt blodtryck kostnadsfritt när det passar dig. För ytterligare information besök vår webbplats enligt ovan.
- På denna vårdcentral finns tillgång till följande legitimerade kompetenser: Arbetsterapeut Fysioterapeut Läkare Psykolog Sjukgymnast Sjuksköterska Här finns även undersköterska.

Informationen uppdaterades 15:57 - 26 mar, 2024

27 feb, 2024

Tack till Capio Husläkarna och dess personal för en enastående vårdupplevelse. Läkarnas expertis och engagemang,, er fantastiska astmasjuksköterska kombinerat med övrig personals vänlighet och omtänksamhet, har skapat en trygg och positiv atmosfär vid varje besök. Er professionalism och dedikation till att förstå och vårda mina behov har verkligen gjort skillnad. Jag uppskattar ert stöd och er omsorg enormt. Tack för att ni alltid går den extra milen för era patienter. Ni är ett fantastiskt team och jag är djupt tacksam för den utmärkta vård jag får hos er. Fortsätt det fantastiska arbetet!

10 jul, 2023

Den sämsta vårcentral jag varit i kontakt med , man får inte komma till den läkare som har fullstndig koll på din historik speciellt om man har en komplex historik vilket är väldigt korkat rent ut sagt jag är otroligt besviken och ledsen attdet är på detta viset. Ärligt talat förstår jag inte ett så urbota dumt system. Så sök inte vård hos capio när du har en komplex sjukhistorik fördu får inte komma till den läkare som kan allt om dig utan tilldelas en ny läkare som inte vet någonting om din sjukdomshistorik och som kan ge dig rätt vård,det är i min värld så dumt att det är så korkat!

Här kan du se omdömen som Capio Husläkarna Kungsbacka har fått i Nationella Patientenkäten.

Allmänmedicin, Vårdcentral (BT), Vaccination mot covid-19