Qvinnolivet, Kungsbacka

Om Qvinnolivet, Kungsbacka

Qvinnolivet är en privat specialistläkarmottagning inom gynekologi, belägen centralt i Kungsbacka. Vår målsättning är snabbt omhändertagande, kvalificerad vård, god tillgänglighet och omtanke i lugn miljö.

Här arbetar gynekolog, barnmorskor, undersköterska och medicinsk sekreterare.

Sedan april 2018 har Sarah Nejdet tagit över verksamheten. Vi strävar efter att hjälpa alla kvinnor i behov av gynekologisk vård i hela region Halland, men även patienter från andra län. Vi behandlar och tar emot patienter i alla åldrar.

Följ oss även på Facebook och Instagram.

Vi välkomnar patienter från hela Hallands län men även utomlänspatienter såklart!

KRY är en modern vårdgivare med patientens behov i fokus. Hos KRY kan du snabbt få den hjälp du behöver, via video direkt i mobilen. Träffa erfarna läkare, sjuksköterskor och legitimerade psykologer var du än befinner dig, inom bara några minuter – dygnet runt, årets alla dagar. Få hjälp med professionell bedömning och behandling samt recept och sjukintyg eller remiss till vidare vård.

Södra Torggatan 18 - visa på karta