Valbo Din hälsocentral

Om Valbo Din hälsocentral

På Valbo Din hälsocentral finns allt under ett tak. Det finns bra bussförbindelser till Gävle.$$I verksamhet arbetar specialister i allmänmedicin och utbildningsläkare. Medicinska sekreterare tar emot dig i receptionen, ansvarar för dokumentation och administration. Distriktssköterskor arbetar i rådgivning, mottagning och inom specialistområden så som diabetes, inkontinens, astma/KOL, hälsosamtal, rökavänjning och barnhälsovård.$$Provtagning utförs av undersköterskor och du behöver boka tid för provtagning för att minimera väntetiden. Det finns fysioterapeuter och arbetsterapeut med bred kompetens och arbetar i team vid rehabilitering.

Lista dig hos Valbo Din hälsocentral

Bäckvägen 5,818 31 Valbo - visa på karta

Valbo Din hälsocentral

3,8

12:48 - 11 feb, 2019 skrev:

Läkaren som jag träffade var mycket bra.Kände mig trodd och väl mottagen även andra besöket.Tack för god vård👍

07:20 - 08 sep, 2016 skrev:

10 veckor från kontakt hos läkare på HC till att remissen landar på rätt avdelning på Länssjukhuset. Skrämmande inkompetens! Men jag läser nu att mitt omdöme troligen kommer att rensas bort då det innehåller mindre positiv information. Hur var det nu med yttrandefriheten i vårt land?

2,5

11:36 - 11 jun, 2015