Ungdomsmottagningen Vaggeryd

Ungdomsmottagningen Vaggeryd

, Vaggeryd

Järnvägsgatan 17, Vaggeryd., 56730

Öppet onsdag från 08:00

Ungdomsmottagningen är till för tjejer och killar från 13 år till den dag man fyller 22 år. På ungdomsmottagningen kan du få hjälp med många olika saker. Det här är några exempel på sånt mottagningen kan hjälpa dig med. - Frågor om kroppen. - Frågor om sex och skydd mot graviditet och könssjukdomar. - Test för könssjukdomar eller graviditetstest. - Om du mår dåligt och behöver någon att prata med. Alla som jobbar på mottagningen har tystnadsplikt. Ladda ner appen UM Jönköpings län online där du också kan få hjälp. Vill du boka tid till barnmorskan på ungdomsmottagningen kan du göra detta via appen. Det går även bra att mejla oss på: ungdomsmottagningen.vaggeryd@rjl.se eller att använda våra e-tjänster. Du kan mejla kuratorn på: kurator.umo@vaggeryd.se Telefonnummer till kurator Albena 0370-67 80 51 eller via sms till 072-249 80 58. Har du några synpunkter på vården som du vill delge oss är du välkommen att meddela dessa via våra e-tjänster.
Om det inte finns en ungdomsmottagning i kommunen kan man vända sig till vårdcentralen.

Informationen uppdaterades 13:21 - 1 mar, 2024

Röstb.låda/Tidsbok