Vårdcentralen Strandbjörket

Växjö

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.

Lista dig hos Vårdcentralen Strandbjörket

Telefon 0470 - 58 97 50 Växelnummer0470 - 58 80 00
Södra Esplanaden 2 C, 351 85 Växjö - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 17:00

Nej

Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Följ väganvisning mot akutintag därefter skyltning Vc och Jourläkarcentral Parkeringsmöjlighet i anslutning till Vc

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

1,8

• 08:44 - 08 jan, 2016 skrev:

Denna vårdcentral har ingen lift! Så min son som är rullstolsburen fick inte hjälp. De tyckte han skulle välja annan vc! Borde inte det stå på hemsidan som information? Är inte vården till för alla?

1,8

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Växjö