Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Västra Frölunda, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare. Kurator, psykolog och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon.

Verksamhetschef Lise-Lott Lundgren 0700-824215

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer031 - 346 08 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Vårdcentralen ligger vid Opaltorget. Hit går spårvagn 1 och 7. Fri parkering utanför Vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

1,0

• 14:33 - 16 maj, 2016 skrev:

Katastrof har försökt att nå er i ett par veckor och ni kan inte ens ta emot mitt tel nummer på meddelanden. Ringde senast 16/5 samt 12/5 och en vecka innan det. Olika tidpunkter. Så otillgänglig får man inte bli så att jag som patient inte ens kan lämna ett meddelande. Först säger tel svararen att jag kan lämna namn och nummer för att sedan säga att ni inte tar emot fler samtal idag. Men varför inte bara låta oss prata in. Det står ju att ni har teltid mellan kl 8-16. ??? Hur skall man göra för stt komma i kontakt med er om man inte ringer kl 07. Kanske inte är en sluttid man behöver. ??

1,0

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.