Barn- och ungdomshälsan 6-18 år

Växjö

Barn och ungdomshälsan arbetar med familjer och barn mellan 6-18 år. Vi arbetar för att främja psykisk hälsa och att förebygga och behandla psykisk ohälsa. Vi träffar föräldrar och barnungdomar antingen tillsammans eller var för sig när det finns behov av att prata om tankar, känslor och beteenden och att söka lösningar på upplevda problem.

Verksamhetschef Anna Bärtås 0470-588000

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0470 - 58 20 30 Växelnummer 0470 - 58 80 00
Västra Esplanaden 9 A, plan 2, 352 31 Växjö - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 15:00

Familjebehandlingsverksamhet, Psykiatri, barn och ungdom, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Psykoterapi, barn och ungdom, Ätstörningsvård, barn och ungdom