Barn- och ungdomshälsan 6-18 år

Om Barn- och ungdomshälsan 6-18 år

Barn och ungdomshälsan arbetar med familjer och barn mellan 6-18 år. Vi arbetar för att främja psykisk hälsa och att förebygga och behandla psykisk ohälsa. Vi träffar föräldrar och barnungdomar antingen tillsammans eller var för sig när det finns behov av att prata om tankar, känslor och beteenden och att söka lösningar på upplevda problem.

Verksamhetschef Anna Bärtås 0470-588000

Västra Esplanaden 9 A, plan 2, 352 31 Växjö - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 14:00
Familjebehandlingsverksamhet, Psykiatri, barn och ungdom, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Psykoterapi, barn och ungdom, Ätstörningsvård, barn och ungdom