Vårdcentralen Rottne

Om Vårdcentralen Rottne

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.

Verksamhetshef är Jessica Sakshaug, träffas på telefonnummer: 0470-588000 växel

Lista dig hos Vårdcentralen Rottne

Löpanäsvägen 5, 363 30 Rottne - visa på karta
Astma, stödverksamhet, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Rottne

08:20 - 28 sep, 2015 skrev:

kunnig o klok personal i alla led