Gynekologisk mottagning Hudiksvall

Om Gynekologisk mottagning Hudiksvall

Kvinnosjukvården omfattar gynekologi, graviditet och förlossning. Det innefattar allt från den unga flickan till den åldrande kvinnan. De flesta kvinnosjukdomarna handläggs i första hand av allmänläkarspecialisten på hälsocentralen.

0650 - 923 25 Växelnummer
Kungsgatan 33,824 43 Hudiksvall - visa på karta
För dig som vill boka läkarbesök på gynekologiska mottagningen rekommendera att du gör en "Egen vårdbegäran" via 1177 Vårdguidens e-tjänst, eller skickar ett brev till: Hudiksvalls sjukhus, Gynekologisk mottagning, budstation 713, 824 81 Hudiksvall.
Gynekolog