Kirurgmottagning Hudiksvall

Om Kirurgmottagning Hudiksvall

På kirurgmottagningen finns specialister i urologi, kärl och allmänkirurgi. Det innebär sjukdomar eller åkommor som mag- och tarmsjukdomar, galla, bråck, hemorrojder, bröstkirurgi, fettknölar, födelsemärken med mera.$$Kirurgmottagningen bemannas av sjuksköterskor, undersköterskor, bröst- och stomisjuksköterska, uroterapeut samt väntelistsamordnare/koordinator.

0650 - 920 98 Växelnummer
Kungsgatan 33,824 43 Hudiksvall - visa på karta
Din läkare kan skicka en remiss till oss. Du kan också själv skicka en så kallad egen vårdbegäran. En egen vårdbegäran bedöms på samma sätt av vårdmottagningen som om den vore en remiss från läkare. Men det är viktigt att komma ihåg att en egen vårdbegäran inte betyder att du verkligen har rätt att få specialistvård. Som vårdsökande kan du då istället bli hänvisad till din hälsocentral eller till egenvård. Egen vårdbegäran kan inte göras till alla verksamheter.
Bröstmottagning, Kirurgi, Kolorektal kirurgi, Kärlkirurgi, Övre gastroenterologisk kirurgi

Kirurgmottagning Hudiksvall

4,2