Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Västra Frölunda, Göteborg

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkarmottagning har vi
diabetes-, astma- och inkontinensmottagning. Övrig specialitet idrottsläkare, psykolog, rehabkoordinator och sjukgymnast. Tidsbokning via telefon.

Lista dig hos Närhälsan Opaltorget vårdcentral, Västra Frölunda

Beställ medicin hos MEDS

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 031 - 346 08 00 Växelnummer 010 - 435 80 00
Grevegårdsvägen 198 B, 421 61, Västra Frölunda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

1,9

• 11:44 - 09 apr, 2018

2,8

• 14:33 - 16 maj, 2016 skrev:

Katastrof har försökt att nå er i ett par veckor och ni kan inte ens ta emot mitt tel nummer på meddelanden. Ringde senast 16/5 samt 12/5 och en vecka innan det. Olika tidpunkter. Så otillgänglig får man inte bli så att jag som patient inte ens kan lämna ett meddelande. Först säger tel svararen att jag kan lämna namn och nummer för att sedan säga att ni inte tar emot fler samtal idag. Men varför inte bara låta oss prata in. Det står ju att ni har teltid mellan kl 8-16. ??? Hur skall man göra för stt komma i kontakt med er om man inte ringer kl 07. Kanske inte är en sluttid man behöver. ??

1,0