Öppet i morgon från 00:00

Palliativa enheten Västervik

Östra Kyrkogatan 48, Västervik

Palliativa enheten Västervik

Till den palliativa enheten på avdelning 6 kommer du som har behov av specialiserad palliativ vård. Vi vill hjälpa dig att kunna ha ett så aktivt, meningsfullt och bra liv som möjligt trots att du har en livshotande sjukdom. Det innebär att du får stöd och behandling av de besvär din sjukdom medför. Vår enhet ansvarar för att ge dig specialiserad palliativ vård tillsammans med vårdgivare i både öppen- och slutenvård. Även du som närstående kan få råd och stöd via oss.

Informationen uppdaterades 09:33 - 18 feb, 2021

Måndag - Söndag : 00:00 - 00:00