Akutmottagningen Västervik

Västervik

Akutmottagningen är öppen dygnet runt, årets alla dagar. Till Akutmottagningen i Västervik kommer du som har blivit allvarligt akut sjuk eller råkat ut för olycksfall. Du bedöms och prioriteras först av en erfaren sjuksköterska och kan bli hänvisad antingen till hälsocentral, jourcentral eller akutmottagningens läkare. Vi tar hand om dig efter medicinsk prioritering och specialitet, till exempel kirurgi, ortopedi, medicin.

Ring 112 till SOS Alarm vid livshotande sjukdomar eller skador, olycksfall eller allvarlig akut sjukdom.

Ring 1177 Vårdguiden för sjukvårdsrådgivning dygnet runt. Här får du råd och vägledning av en erfaren sjuksköterska om vad du ska göra och vart du ska vända dig. På 1177.se kan du läsa om sjukdomar, undersökningar och egenvård.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 0490 - 860 00
Östra Kyrkogatan 48, Västervik - visa på karta

• Måndag - Söndag Dygnet runt

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård

• 12:28 - 28 okt, 2016 skrev:

Marika Sullivan, Timo, Anton, vilka proffs, absolut rätt personer på rätt ställe.
    proffetionella, trevliga och omtänksamma