Stora Trädgårdsgatans hälsocentral

Västervik

Välkommen till Stora Trädgårdsgatans hälsocentral!

Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig kontinuitet i form av en fast läkarkontakt. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Lista dig hos Stora Trädgårdsgatans hälsocentral

Stora Trädgårdsgatan, 39 Västervik - visa på karta
Drop-in
  • Måndag 13:00 - 16:00 provtagning
  • Måndag - Fredag 07:30 - 11:30 provtagning
  • Tisdag 14:00 - 16:00 provtagning
  • Onsdag 13:00 - 16:00 provtagning
  • Torsdag 13:00 - 16:00 provtagning
Astma, stödverksamhet, Beroendevård, Diabetes, stödverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Inkontinens, stödverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Minnestörning, Psykolog