Folktandvården Gamleby

Västervik

På Folktandvården Gamleby träffar du både tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor som alla samarbetar i team för att du ska få det bästa möjliga vården. Det finns också ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister. Hos oss kan du känna dig trygg i att du får den vård du behöver! Vi erbjuder Frisktandvård-fast pris på tandvård.

Klinikchef: Anne Bergström
Kliniksamordnare Lena Lundgren
Tandläkare: Abeer Jebrael, Sara Jansson och Ulla-Britta Gunnarsson
Tandhygienister: Eleonor Johansson, Marie Karlsson
Tandsköterskor: Karin Nilsson, Theresia Uberth, Madelene Johansson, Dagmar Scharnberg, Margareta Sleman, Johanna Nilsson och Lena Lundgren

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0493 - 103 17