Folktandvården Västervik

Västervik

Du möts av kompetent personal som arbetar för att du ska få bästa vård utifrån dina behov. Vi vill att du ska uppleva god service med ett gott bemötande och känna dig delaktig i behandlingen. Vi erbjuder Frisktandvård-fast pris på tandvård. Kliniken ligger i markplan och är handikappanpassad. Utanför finns goda parkeringsmöjligheter och stadsbussarna går förbi.

Klinikchef: Ann Ingemansson-Hultquist
Kliniksamordnare: Ann Balck
Tandläkare: Javier Vidana, Mariola Nowak-Bartosiewicz, Nicoleta Canipeanu, Raquel Espinoza, Erika Bergholm, Margarita Tsakiridou, Oskar Jonsson, Peter Quach
Tandhygienister: Anette Hosshage, Johanna Smajic, Gerd Lindroos, Eleonore Holmberg, Sofie Rosén, Liz Karlsson, Daniel-Ion Rada, Malou Kant Eek
Tandsköterskor: Kristina Antonsson, Ann Eiderbäck, Malin Tsakiridis, Lilian Andersson, Lise-Lotte Hallberg, Ann-Sofie Karlsson, Kristina Hammarlund, Anna Dagefjärd, Petra Böhm, Susanne Ohlsson, Josefine Svahn, Björn Söderström, Magdalena Blomgren, Venera Kito

Stora Trädgårdsgatan 39, Västervik - visa på karta
Akutverksamhet, allmäntandvård, Pedodonti, Tandläkare