BVC Vårdcentralen Centrum Skövde, Skövde

Om BVC Vårdcentralen Centrum Skövde, Skövde

Vårdcentralen Centrumi är en privat vårdcentral i Praktikertjänsts regi. Vi är centralt belägna i Skövde med ett flertal Apotek i vår närhet. Vår personal är kompetenta och engagerade som bedriver professionell vård enligt vetenskap och medicinskt beprövad erfarenhet där Du som patient står i centrum. Vår verksamhet består av distriktsläkare, barnhälsovård/BVC, distriktssköterska, diabetesvård, astma/KOL, hypertoni, hälsoundersökning av asylsökanden, psykoterapeut med KBT, medicinsk fotvård och laboratorium. Vi utför även hälsokontroller och och vaccinationer.

Stationsgatan 10, 541 30, Skövde - visa på karta
Vänligen anmäl dig i receptionen.