Vårdcentralen Centrum, Skövde

Om Vårdcentralen Centrum, Skövde

Vårdcentralen Centrumi är en privat vårdcentral i Praktikertjänsts regi. Vi är centralt belägna i Skövde med ett flertal Apotek i vår närhet. Vår personal är kompetenta och engagerade som bedriver professionell vård enligt vetenskap och medicinskt beprövad erfarenhet där Du som patient står i centrum. Vår verksamhet består av distriktsläkare, barnhälsovård/BVC, distriktssköterska, diabetesvård, astma/KOL, hypertoni, hälsoundersökning av asylsökanden, psykoterapeut med KBT, medicinsk fotvård och laboratorium. Vi utför även hälsokontroller och och vaccinationer.

Lista dig hos Vårdcentralen Centrum, Skövde

Stationsgatan 10, 541 30, Skövde - visa på karta
Vänligen anmäl dig i receptionen.
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Centrum, Skövde

14:39 - 14 mar, 2017 skrev:

Är precis så som man önskar att en vårdcentral skall vara. Mycket professionell och trevlig personal som tar emot patienten och visar att de verkligen bryr sig.

16:40 - 10 okt, 2016 skrev:

Jag upplever att jag blev tagen på allvar, vilket inte varit så lätt när jag sökt vård för samma sjukdom i annan region. Läkaren tog sig tid att förklara, gav ett intryck av lugn och att han hade tid för mig som vårdsökande.

22:20 - 08 okt, 2016

07:17 - 03 feb, 2014