LäkarGruppen

Om LäkarGruppen

Läkargruppen är en familjeläkarenhet som jobbar i enlighet med Västmanlands närsjukvårdsprogram inom Vårdval Västmanland. Utöver åtta ordinarie familjeläkare har vi distriktssköterskor med särskild kompetens inom diabetes, inkontinens, astma och KOL, 24-timmars blodtrycksmätning, psykoterapi, sårvård och demens. Vi har även psykolog, mödra- och hälsovårdspsykolog, barnmorskor, bvc-sköterskor, barnläkarkonsult, distriktsarbetsterapeut, läkarsekreterare och biomedicinsk analytiker.

Lista dig hos LäkarGruppen

Källgatan 10, 722 11 Västerås - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

LäkarGruppen

4,6

16:38 - 01 aug, 2018 skrev:

Har haft doktor Reka Velle under många år hon lyssnar och hjälper sina patienter på ett fint sätt.
Denna vårdcentral kan man rekommendera.

08:00 - 08 mar, 2018

15:05 - 24 aug, 2017

15:57 - 08 mar, 2017 skrev:

Vill bara säga att jag tyvärr råkat ut för en hel del skador och sjukdomar och därmed också ett antal läkare . En av de bästa jag någonsin träffat är Dr Welle hos er !!!
En doktor som inte bara hör vad jag säger utan verkligen LYSSNAR och jag känner att den tid jag är inne hos henne är jag prioritet ett !! Det ger en enorm trygghet att ha fått en sådan doktor 👍
Tur att hon är så mycket yngre än jag, då får jag förhoppningsvis behålla henne tills jag inte behöver någon doktor 😉❣

13:38 - 23 feb, 2017 skrev:

Vid snäva telefontider (1 tim/dag) bör det gå att via mail kontakta er -
i detta fall Barnmorskemottagningen. Detta för en bättre och ömsesidig dialog!

2,0

15:10 - 25 nov, 2016 skrev:

Allt fungerar mycket bra med besök och den vård jag behöver. Bara svårt att komma fram till tidsbokningen och få en tid inom den tid jag önskar. Jag vill prata med en människa direkt när jag ringer som det var tidigare. Ger ändå högsta betyg för helhetens skull.

14:40 - 15 jul, 2016 skrev:

Mycket, mycket bra

05:16 - 03 jun, 2016

09:25 - 11 mar, 2016

20:15 - 14 apr, 2014 skrev:

Bra bemötande och trevlig personal .Bra helt enkelt.