4.4
Öppet, idag till 16:00

LäkarGruppen

Källgatan 10-14, Västerås

LäkarGruppen

Läkargruppen är en familjeläkarenhet som jobbar i enlighet med Västmanlands närsjukvårdsprogram inom Vårdval Västmanland. Utöver åtta ordinarie familjeläkare har vi distriktssköterskor med särskild kompetens inom diabetes, inkontinens, astma och KOL, 24-timmars blodtrycksmätning, psykoterapi, sårvård och demens. Vi har även psykolog, mödra- och hälsovårdspsykolog, barnmorskor, bvc-sköterskor, barnläkarkonsult, distriktsarbetsterapeut, läkarsekreterare och biomedicinsk analytiker.

Informationen uppdaterades 09:02 - 4 nov, 2020

Logga - Kry

4.4 / 5

28 jun, 2020 Shahid R. skrev:

25 mar, 2020 Sophie E. skrev:

Rekommenderar inte. Känner mig alltid kränkt när jag går därifrån. Blir inte lyssnad på eller tagen på allvar, får broschyrer trots att jag förklarar att jag testat allt, osv. Vilket känns som ett hån när man går dit för att man behöver hjälp, inte för att det är kul. Gå inte hit, spec inte om det du vill ha hjälp med är känsligt, du kommer inte få någon medkänsla här! Har bytt vårdcentral efter senaste besöket. Att gå hit är slöseri med tid.

1 aug, 2018 Lars L. skrev:

Har haft doktor Reka Velle under många år hon lyssnar och hjälper sina patienter på ett fint sätt. Denna vårdcentral kan man rekommendera.

8 mar, 2018 Eva skrev:

24 aug, 2017 Henrik skrev: